GWJHL Week 9!

Welcome to Week 9! Deadline is next Wednesday, April 27th!

Los Angeles @ Boston
Calgary @ Vancouver
Philadelphia @ Carolina
Montreal @ Detroit
San Jose @ New Jersey

Marlin is next for me. I can actually play tonight if you want, tomorrow is no good and Friday is iffy.

If nothing else, Mix, I''m going to pound little that little traitor Kapanen into the ice! When do you wish to lose your little winger?

"Certis the Unready" wrote:

Welcome to Week 9! Deadline is next Wednesday, April 20th!

DEADLINE IS NEXT WEDNESDAY. The 27th. Dork.

Psycho! I look forward to being crushed by you! I stand ready to be utterly defeated!

Detroit = Demi heh? Hmmmmmm...

I bet I''ll manage to lose anyway. When do you want to get your 2 points, buddy?

"Mr.Green" wrote:

Detroit = Demi heh? Hmmmmmm...

I bet I''ll manage to lose anyway. When do you want to get your 2 points, buddy?

What the deuce is that supposed to mean? Just for that, I''m going to beat you by 3 goals. Wanna try for tonight?

Reaper, I may be able to play at some point tomorrow evening at or near 8pm PST. Otherwise I may not be available until Sunday. Let me know.

It means what it means, noob.

Not so sure about tonight. I already have a date with Agent SwampYankee and I''ve also been invited to a Zombie party. Could work, but not likely. Thursday it seems we have a Burnout 3 gang bang and if I''m not mistaken you should be part of it, right? Maybe we can play together afterwards, if you know what I mean.

Yeah, I think you mean you want me to kick your ass in Burnout and then kick your ass in hockey too. It''ll be a rough night for you.

Here, just for comparison''s sake... go look at your record in the league. Then go look at mine. When you''re done peeing yourself, you can go back to posting. Sound good?

"Demiurge" wrote:

Yeah, I think you mean you want me to kick your ass in Burnout and then kick your ass in hockey too. It''ll be a rough night for you.

Here, just for comparison''s sake... go look at your record in the league. Then go look at mine. When you''re done peeing yourself, you can go back to posting. Sound good?

Yeah, and if you read my first post again, you''ll see that I mentioned something about losing to you. But I won''t go down without a fight, you little punk ass @?&$%!

But no, that''s not gonna be a tough night. I don''t even feel the pain anymore.

Yu do burnout and that midnight club racing game?

You know, if I lose to you, I''m gonna look reallybad.

"SwampYankee" wrote:

Yu do burnout and that midnight club racing game?

I''m such a ssssslut.

If you''re going to get one, go for MC3 though. It has a lot more depth. And that''s comin'' from a Burnout fanboy.

Besides, Burnout = EA.

"Demiurge" wrote:

You know, if I lose to you, I''m gonna look reallybad. :)

Karma. Green talked smack after he beat me in 2 games by a combined score of 17-2.

Then I beat him 4-3 in OT in the league game.

Yeah, but I beat you. So that means I should be able to take him. And then you, next week.

"ColdForged" wrote:

If nothing else, Mix, I''m going to pound little that little traitor Kapanen into the ice! When do you wish to lose your little winger? ;)

I can same the same for you. I''m putting a 90 mph slapshot right into Williams'' ankle that ship jumping bastard! How dare he wear my name and number and leave like a rat!

Errr. Well, between 630 and 830 EST tonight or tomorrow and just about anytime sunday or monday nights EST.

I''m putting a 90 mph slapshot right into Williams'' ankle that ship jumping bastard!

I forgot all about dear little Justin. Yes, he saw the light and chose to join the ranks of men and not those frilly-skirt wearin'', Roenick-knob-slobbing, mouth-breathing Flyers :D.

sh*ttles, I''m just getting available at around 8:30ish. Mayhaps we''ll have to wait until Sunday.

Yeah, sorry bout that. Due to scheduling stupidity I''ve got real hockey tonight at 945 and tomorrow at 915 and i leave about 45 min before game time. I think I''m doing some kind of broom ball tourney on friday night, and I have no idea what my saturday plans are yet.

Sunday I''ll be free before 130pm (lunch game?) and after 7ish.

Justin chose to join the ranks of total losers so he could be the only star player. He looks great compared to fat slobs that can barely stand on their skates and can''t tell the difference between the red line and the donut line.

And, for future reference, I''d slob JR''s knob if he let me have a go at his wife. Damn she''s hot!

Greenie won a game? As the habs?!? Against the ''King of All Hockey?!?'' Against the Red Wings?!? The apocalypse is nigh! Run for your lives! The Seventh Sign!!!

"Demiurge" wrote:

You know, if I lose to you, I''m gonna look reallybad. :)

[email protected]@@

Karma

Bagga, when do you and your LA prettyboys wanna get stomped East Coast style?

"Demiurge" wrote:

You know, if I lose to you, I''m gonna look reallybad. :)

""The thrill of victory... and the agony of the feet.""

Certis, I didn''t see you online in Xfire last night so let''s try for Saturday or Sunday? Hook up via xfire or do you want a set time?

IMAGE(http://img115.exs.cx/img115/581/s1gyahoo.gif)

You have to face the consequences of your insolence Demi. You can''t hide forever.

Great game, noob. I think I''ve found the key to win more games. Talk sh*t, a lot of sh*t.

I think I''ve found the key to win more games. Talk sh*t, a lot of sh*t.

Wait, you JUST learned that?

Certis was busy getting taught a lesson in humility by the baseball legend known as Coca Crisp.

*hangs head in shame*

It was almost 4 - 0, but with about 2 minutes or so left in the 3rd I scored a couple of goals. If I''d had 2, 3 more minutes... but alas, Green beat me.

I''ll have to make myself feel better by kicking the crap out of Swampy next week.

That''s it baby. Talk that sh*t.

HAHA!

For a guy who eeked by me on Josephs back...

That''s right. I went there!

<snaps fingers>